טרנדים צבעוניים באביב 2021 וחליפות לגברים

בעונת חתונות האביב 2021,

צבעי הטרנד יהיו מעט כהים יותר מאשר באביב הקודם. הגוון הכתום כהה יותר החליף את האפרסק המסורתי, אמרלד החליף את הגולן, והבורדו החליף את הסומק. לדברי מומחים ממכון פנטון לחקר הצבעים, “צבע האביב / קיץ של 2021 חורג מעונות השנה ומציע חופש בחירה רב יותר.” אם אתם מתכננים לערוך חתונה בסתיו או בחורף 2020 ותחליטו לדחות אותה לשנה הבאה, אז אלה אולי חדשות טובות. על פי הנתונים שנאספו בדו”ח החתונה, 41.5% מהזוגות המאורסים מתכננים או העבירו את חגיגות החתונה לשנת 2021. למרות שזה לא העשור החדש שמישהו מאיתנו יתרגש כשאנחנו בירכנו על השנה החדשה ב -1 בינואר 2020.

חתונה ליד הים

מושלם לחתונה ליד המים, גוונים כחולים בהירים וירוקים, באמת מחמיאים ליופי הטבע. אתה יכול לזווג את הכחולים האלה עם שמפניה עבור לוח צבעים ניטרלי או ללכת על אפשרויות נועזות יותר כמו נייבי וורוד. מנחם וחם ממש כמו אור השמש, ציפורן החתול הוא בחירת צבע בהירה ועליזה ליום החתונה שלך. התאימו את הבהירות הזו עם תפוזים עמוקים וגווני כהה או פחם כדי שזה באמת יבלוט. שקול חמניות עבור הזרים שלך ואת בוטוני ורדים עבור החבר’ה.

חתונה שלך ב 2021

לא רק עבור שמלת הכלה והשפתון, עיצוב קרם חמאה ומבטא פטל בשילוב עם בשרניים וחליפות תכלת הוא אופציה רומנטית באמת לחתונת האביב שלך. חום, חלודה וזהב הולכים להופיע בהרבה חתונות בשנת 2021 ולא רק באירועים כפריים. ניתן להגביר את הצבעים האלה באמת גם לחתונות רשמיות. ראינו חתנים בטוקסידו חום בהתאמה אישית בזמן שהחתנים נמצאים בטוקסידו שחור קלאסי ולשושבינות יש שמלות זהב מנצנצות ואנחנו כאן בשביל זה. לצד מגמות צבע אלה למסיבות החתונה, כמה מגמות שיש לקחת בחשבון לחתונות 2021 הן השימוש במתכות בעיצוב שלך, כלי שתייה נועזים (חשוב גביעים צבעוניים ולא צלולים מסורתיים), ושימוש בפרחים בהירים לעומת לבן. ככל שכולנו מתרגשים לקראת שנת 2020 שהסתיימה, אנו חושבים שסגנונות החתונה האופנתיים והצבעוניים הללו יביאו התרגשות רבה לכל עדכוני האינסטגרם שלנו בשנת 2021.כחול בטבע

דברו איתנו

עדיין לא הבנת מה תלבש ליום הגדול? קבעו פגישה עם אחד הסטייליסטים שלנו. אנו רוצים שתהיו נרגשים מתכנון בחירת הבגדים לחתונה שלכם, אנו נמצאים כאן בכדי להפוך את זה לפחות מתח ככל האפשר. מזל טוב ואנחנו לא יכולים לחכות לראות את תמונות החתונה שלך.