חליפות חתן

חליפות חתן

 

חליפות עם סטייל משלך

התכוננו ליום הגדול בסטייל בחליפה אופנתית, אידיאלית לכל חתן וחתן. חליפות החתן שלנו נעות בין הטוקסידו המסורתי לחליפת ספורט אלגנט, ג’קט צמוד ומכנסי סקיני. מתכוננים לחתונה משלכם או מוזמנים כאורח לחגוג את האירוע המשמעותי של מישהו? בחר את חליפה שלך ב- BONO ותראה בסטייל משלך מול המצלמות. החל מחליפות אופנתיות ומקוריות ועד נעלי גברים אלגנטיות, יש לנו את כל מה שאתה צריך בכדי לעמוד בקוד הלבוש התובעני ביותר. בין אם מדובר בחתונה מסורתית גדולה או בטקס צנוע על חוף הים, אנו מבטיחים שתמצאו את המראה החגיגי המושלם לכל סוג של חגיגה

מחפש נעלי חתן מעור, דמוי עור או סניקרס שתוכל ללבוש בחיי היומיום שלך? יש לנו את מה שאתם צריכים. האם אתה מקפיד על הסגנון המסורתי? בחרו מעיצובים מינימליסטיים מחליפות מגניבות משני חלקים ועד עניבות כלה עם הדפסים עדינים.

 

איך בוחרים חליפה לחתן?

הסגנון הנבחר ביותר על ידי החתנים – זה חליפה קלאסית. חליפה קלאסית היא מושלמת עבור הרוב, אבל לא לכולם היא מתאימה. גם חתונות היום עושים בסגנונות שונים, אז במקרה כזה כדאי ללכת לאפשרות לא שגרתית. לא משנה כמה מפוארת חגיגת החתונה עשויה להיות, תשומת הלב המקסימלית של האורחים תהיה תמיד על זוג נשואים טריים. התמונות שלהם זוכרות ונדונות, כך שהתלבושות של החתן והכלה צריכות להיות מסוגננות, בהרמוניה זו עם זו ומתאימות למתכונת החג. בחירת חליפת לחתונה לגברים היא משימה לא פחות קשה ואחראית מאשר בחירת שמלה לכלה.

סגנונות, גזרות, צבעים, בדים

סגנונות, גזרות, צבעים, בדים שונים – מעצבים מציעים מגוון עצום של דגמים בהם החתן יהפוך לאלגנטי ואצילי, ויוצרים זוג מושלם באמת עם כלה יפהפייה. אז, תאריך החתונה נקבע, האורחים הוזמנו, ההכנות מתחילות או כבר בעיצומן, ואתה וחברתך האהובה “איבדת שקט ושינה”. ובכן, זה בסדר, אבל אנחנו רוצים לעזור לכם קצת עם חליפה לחתן, בגד לאבא וחליפות לאורחים גברים. לפיכך, לצמצם את מספר הגורמים למתח ולתת לכם את האפשרות ליהנות מהטרחה הנעימה הזו של הכנה לאירוע החשוב ביותר בחייכם. אחרי הכל, חליפה הולמת שיושבת בול , יכולה להסתיר פגמים רבים בדמות, בעוד בגדים שנבחרו בצורה לא נכונה יכולים להרוס לא רק את מצב הרוח, אלא גם את החג עצמו.