חליפות בר מצווה

חליפות לבר מצווה

beit kneset

 

במשנה במסכת אבות נאמר בן שלוש עשרה למצוות, וזהו הבסיס להלכה הקובעת כי בגיל שלוש עשרה הופך הנער לבר מצווה, אם עד עכשיו הוא קיים את מצוות התורה מתוך החיוב של האב לחנך את בנו למצוות, מגיל שלוש עשרה נכנס הנער למעמד חדש, למעמד של החייבים במצוות.

בר המצווה מהווה אירוע מרגש במיוחד בחייו של כל נער מתבגר. גיל בר המצווה, שמהווה שלב מעבר בין ילדות לגברות, מסומל במגוון דרכים כשאחת מהן היא הצגה של הנער כגבר צעיר בפני בני משפחתו וחבריו.

זהו מעמד מיוחד לנער וזהו מעמד מיוחד עבור הוריו. בראש ובראשונה זוהי צריכה להיות בחירה משותפת של חתן בר המצווה עם הוריו שיסייעו בבחירה . במעמד הזה כל נער מתבגר רוצה להיראות במיטבו, ובדיוק לשם כך יש חליפות בר מצווה שעוזרות לכל חתן בר מצווה להיראות וגם להרגיש במיטבו.

אצלנו תוכלו למצוא גם בדים איכותיים במיוחד שיאפשרו לחתן בר המצווה להרגיש נוח במשך כל האירוע המוקדש לו. חליפות בר מצווה נתפרות מבדים נעימים במיוחד שלא גורמים להזעה, אלא גורמים לאלו שלובשים אותם להרגיש בנוח במשך לילות החורף הקרירים או לילות הקיץ החמים.

חליפה לבר מצווה​

Thelet

מזל טוב הגעת למקום הנכון. אתם זוכרים את התקופה המרגשת הזאת? מי לא זוכר.

בר מצווה הוא אירוע מאוד מיוחד, זהו היום היחיד בו הבן שלכם ילד וגבר כאחד.

בטוח יש לכם עוד הרבה שאלות בר מצווה מה? מי? איך? מתי? למה? וכמה? וכמובן מה ללבוש? איזו חליפה לקנות ואיפה?

חליפות מעוצבות ומדליקות לנערי הבר מצווה, בשילוב פריטים שונים שיעניקו לחתן הבר מצווה את הלוק המושלם.

מגוון ענק של מידות וצבעים. כל הדברים האלו תוכלו למצוא אצלנו.

BONO חנות לחליפות בר מצווהAviel suit black

מציאת הבגדים המתאימים לטקס חגיגת בר מצווה, עליה לתורה, שבת חתן או כל אירוע חגיגי יכול להיות תהליך מלחיץ, לכן כדאי לפנות אלינו לייעוץ מקצועי.

חגיגת בר מצווה זה טקס מאוד מרגש וחשוב שלא חוזר על עצמו, הורים רבים משקיעים משאבים רבים, כדי למצוא את החליפה היפה ביותר ליום חשוב הזה.

כפי שידוע גיל ההתברגות הוא גיל בעיתי ,כיון שהילדים בין יום ליום הופכים להיות נערים ומה שחשוב להם זה לא רק להיראות טוב, אלא לעשות רושם על החברים. זו הסיבה שחשוב מאוד להגיע לחנות הנכונה שמחזיקה חליפות בצבעים ובגזרות אופנתיות, חנות שיש בה הכל, כולל יעוץ והכוונה מקצועית להורים, שירות תיקונים וגיהוץ. והכי חשוב זה יחס מיוחד לילדים. בגיל ההתבגרות מאוד חשוב למצוא דרך נכונה לילדים, זה יכול לעשות רק מעצב או מוכר מקצועי, שיש לו גישה לא רק למבוגרים אלא גם לילדים, לחתני בר מצווה.

זה לא סוד שהילדים לא רגילים ללבוש בגדי אלגנט: כמו מכנסיים וחולצה מחויטים ,חליפות ופפיון לדוגמא ,נעליים לאירועים, לכן זה טבעי שירגישו מוזר ללבוש חליפה או מכנסיים וחולצה אלגנטיים. בגלל זה יהיה נכון לאפשר לילד להסתובב בבגדיו החדשים בחנות כמה שיותר עד שיתרגל למראה החדש והחגיגי שלו.

בעבר החליפות לבר מצווה היו מגושמות למדי, גרמו לילדים אי נוחות תוצאה מכך, הם לא רצו ללבוש אותן בכלל. כיום המצב השתנה לטובה, מעצבים שלנו  עיצבו חליפות בר מצווה אופנתיות, חולצות צמודות ומכנסי סקיני, פפיון ונעלי סניקרס. מגוון צבעים ובגזרות נפלאות, שמעלות לנערים שלנו ביטחון עצמי כאשר הם עומדים בפניי חבריהם.

אתם מוזמנים לחנות BONO שלנו לפגישה עם מעצב מקצועי, יחס אישי ומיוחד, שירות תיקונים וגיהוץ.